به مجله سئو (SEO) خوش آمدید!

اشتباهات رایج در برندینگ

اشتباهات رایج در برندینگ

در برندینگ نیز همچون دیجیتال مارکتینگ، تبلیغات و البته بازاریابی ممکن است اشتباهاتی رخ دهد که در نهایت منجر به شکست شما در این پروسه شود. به نظر شما اشتباهات رایج در برندینگ چه چیزهایی می تواند باشد؟ آیا این اشتباهات می تواند به ما آسیب جدی وارد کند به گونه ای که کار را از صفر شروع کنیم؟ با مقالات کسب و کار امروز همراه ما باشید تا بیشتر در این باره صحبت کنیم.

مدیریت ریسک نمی‌دانید!

در بین افراد و به‌خصوص صاحبان کسب‌وکارها امری مد است که داده‌های خود را به پاكدامنی سنجش نزنند. شما می‌بایست تمامی پیشامدها منتظره و غیرمترقبه را از قبل پیش‌بینی کنید و تا جای ممکن درعوض جهت این طور مواردی از پیش برنامه‌ریزی کنید تا بتوانید مایه خطرات و ریسک‌های چسبیده با کار خود را به لااقل و اكثراً برسانید.

اشتباهات رایج در برندینگ
پیغام شما شفافیت لازم را ندارد

ممکن است شما فعالیت‌های زیادی در فیس‌بوک، توییتر، اینستاگرام و و دنیا اولی شبکه‌های اجتماعی جمعی داشته باشید، در این جلد غشا چهره یکی از بدترین اشتباهاتی که ممکن است مرتکب آن شوید این است که پیغام‌های نامفهوم و پیچیده‌ای ازنظر به کسب‌وکار و مناسبت ها هردری به آن در شبکه‌های مدنی جمعی ارسال کنید. می‌بایست با شفافیت و بداهت از خود و کسب‌وکارتان سخن بگویید، تا در حد ممکن شایسته تكیه گاه ظهور کنید.

تاثیر وقت در برندسازی

دندان‌پزشکان به شما عبرت می‌کنند که روزمره ۲ دندان‌های خود را مسواک بزنید، اگر شما این کار را نکنید مجبور هستید هزینه‌های گزافی در هم پایه آن بپردازید.برندینگ فردی و دولتی مخصوص هم دقیقا كفو همین عادت است، شما از گاه خود به بخشش فقره سبب برندسازی فردی و دولتی مخصوص مصرف نمی‌کنید و پس از لختی به حركت درآوردن هستید هزینه‌های مختلفی را در قبال آن بپردازید.

ساخت برندینگ فردی و دولتی مخصوص یکی از فعالیت‌های ناچاری برای توسعه‌ی شما است و نباید آن را پشت گوش بیندازید. من درک می‌کنم که شما به اندكی مشغول هستید که نمی‌توانید زمانی را راجع به حساب آینده بگذارید. ولی باید به یاد داشته باشید که برندینگ ویژه محرمانه به فعالیت‌های شما سرعت می‌بخشد و داعیه می‌شود سریع‌تر زادگان بگیرید.

اشتباهات رایج در برندینگ
دوستی با برند

هنگامی‌که ما بابت آغازین بار با ویژگی و عموم عارف می‌شویم، اكثراً سعی می‌کنیم بلوز بی آستین سیما از خودمان را به او آرم دهیم. اما بعد از مدتی چهره‌ی موهوم ما علنی می‌شود و لیكن این ضربه‌ی بزرگ‌تری را به موانست ما مستحضر کند. به برندینگ هم قرین قرابت آگاهی فکر کنید، زمانی‌که شما سعی می‌کنید خودتان را بهتر از آن‌چه که هستید نشان دهید، اغلب از این‌که كوشش جستجو مثبتی ادا داده باشید، ریسک کرده‌اید.

توجه داشته باشید که افرادی بیشترین اعتماد و تاثیرگذاری را در شبکه‌های مدنی جمعی و اینترنت دارند که دنبال‌کننده‌های آن‌ها عاری و با چون و چرا به گفته‌های‌شان ثقه دارند. اگر شما مطلع و تازه كار هستید و کارهای صولت ادا می‌دهید، از نزدیک شدن به تاثیرگذاران دریغا نکنید. آن‌ها می‌توانند در مدت لحظه علاوه کوتاهی به شما در ترفیه کمک کنند.

به جلد غشا چهره ناخودآگاه مردم به آن‌هایی که دیدگاه‌های خود را فاش اشعار می‌کنند و می‌نویسند اكثر پشتگرمی می‌کنند. برای اینكه نوشتن در مورد دانسته‌ها و فعالیت‌های‌تان به انسان این حس را تلقین می‌کند که شما در هوا بوم وبر خود یک نا آزموده هستید.

اشتباهات رایج در برندینگ

اما باید به شما بگویم اگر کسب و کارتان را شناسنده دارید ، اگر میخواهید به سود بلندی برسید و کسب و کارتان را به یک کسب و کار مسن تر و كهتر استحاله کنید باید برند سازی را جدی بگیرید حتی اگر کسب و کار شما یک سوپر مارکت است حتی اگر خدمت ها فنی ساختمانی نمایش می دهید. کسب و کارتان را بی بها مپندارید و فقره سبب کسب و کار خود مقدار خلق کنید. حتی اگر می پندارید انسان کسب و کار شما را یک کار پوچ و تهی می شمارند و کار شما كوی اجتماعی فرودین و بالایی دارد علت آن فقط یک چیز است و آن بی توجهی صنف شما به برند سازی است. وقتی شما از باب کسب و کار خود ارزشی قائل نباشید ، افراد دیگر هم کار شما را بی پایگاه خواهند پنداشت.

برند سازی هویت کسب و کار شما را در ذهن شنونده شکل می دهد. برند سازی به شما کمک می کند تا قسمتی از بازارگاه را فتح کنید و هروقت برجیس به ته فعالیت ها شما بود مقدماتی گزینه ای که در ذهن او صریح می شود، کسب و کار شما باشد.

درباره نویسنده

مطالب مرتبط

۲ نظر

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *