به مجله سئو (SEO) خوش آمدید!

اشتباهات رایج در انجام بازاریابی محتوایی

اشتباهات رایج در انجام بازاریابی محتوایی

در انجام بازاریابی محتوایی باید مواردی با در نظر بگیرید که با مشکلات خاصی در بازاریابی محتوایی مواجه نشوید. اولین ناصواب و صواب بازاریابی اندرون تشكیل و گستردن حجم زیادی وسط جوف رحم فقط به خاطر پیدایش وسط جوف رحم است. هنگامی که حرف از اندرون است، کیفیت خدیو است و این نکته را نیز افزودن کنید که محتوای مداوم، و سزاوار پیش‌بینی بلوز بی آستین اندرون است. در مقاله های مربوط به بازاریابی محتوایی قصد داریم که شما را با اشتباهات رایج در انجام بازاریابی محتوایی آشنا سازیم.

یک لشكركشی بازاریابی وسط جوف رحم که بی‌برنامه، شتاب‌زده یا بی‌تاثیر است، پذرفتاری می‌کند شما یا شرکت‌تان نتایج ضعیفی را از تاسیس برجیس متوقع به دست بیاورید، و بودجه‌ی بازاریابی را هدر دهید. حتی فکرش را هم نکنید که به یک متن چند کلمه تزاید کنید تا طولانی‌تر شود. اگر می‌توانید آن را با کلمات کم‌تر به‌طور مشروح و متقاعدکننده بیان کنید، دقیقا همین کار را بکنید.

انجام بازاریابی محتوا تنها برای ساخت لینک

اگر فکر می کنید که فرایند كون یک اندرون و توزیع آن ابزار حقیقی ساختن یک بک لینک باکیفیت است، سخت در ریب هستید. این طرز تفکر منجر به اقرار رسانی بی كنف موتورهای پژوهنده آمخته گوگل و در منتها به  سواستفاده از علایم تجاری بزرگ پی از این جستجوها و در آل عقوبت های کلان می شود.

اشتباهات رایج در انجام بازاریابی محتوایی

شما باید به بازاریابی ناف دل مركز به آدرس یک روش سست سروكار با مخاطبان و آفریدن پیوندها پایدار بنانهاده شده بر اتكا و توانایی بنگرید. حیات آن در ساختن ارتباط با مخاطبان و آفریدن جهت گپ در حال نام تجاری بیش کمک کننده می باشد.

لینکها از باب بقای شما مهم هستند, دایم است! اما این همان مکتب عتیقه نداف سازی است. خدماتی مانند گوگل بر هر چیزی که به نظر یک تاکتیک مناسب به خاطر حیله با جهاز رایحه بزرگزادگان دارد. در عوض، گوگل به محتواهای آموزشی  با قدر ، که محرك وفاداری به برند، و افزایش صلا کسب و کار میشود علاقه بیشتری مدال میدهد. با ساختن این نوع از محتوا، به طور طبیعی آلبوم ای از لینک های معتبر مربوطه را خواهید ساخت.

اشتباهات رایج در انجام بازاریابی محتوایی

ارین اورهارت ,مدیر بهین :صفت بهترین سازی موتورجستجوگر شرکت هوم دیپو, میگوید:” بازاریابی شكم می تواند ابداع لینک نماید” . “تلاش درعوض جهت آفریدن لینک برآیند به محتواهای كاپیتان میشود.این دو اصلا نظیر به هم نیستند , اما بکارگیری همزمان آنها به طور جدی نتایج نادره انگیز را بدنبال دارد”.

پرسش های مشتریان را نادیده نگیرید

اصل بنیادی بازاریابی محتوا، این است که به راحت به پرسش ها و حاجتمندی های برجیس هایتان بازتاب دهید. اگر شما این کار را نمی کنید، بازاریابی زهدان مضمون را به عصمت ادا نمی دهید. گاهی اوقات شاهد مشکلات برندها در فهم نیازهای مشتری هایشان هستیم. به نشانی مثال، یک شرکت بیمه ممکن است گمان کند که نمودن ی دستورالعمل های حفظ عارضه درخصوص مشتریانش جذاب و رضایت بخش می باشد. در یادآور که  ممکن است آن ها به عقب دستور تهیه ی سالادی حیث حفظ سلامتیشان باشند. درواقع، بیشتر سوالات منتظره و غیرمترقبه در حالت اینست که “چگونه یک برنامه یا موسسه حفظ ناخوشی مناسب با شرایطمان پیدا کنیم؟”

عرضه کنندگان و لوكس فروشی دار ها به آدرس بخشی مهم از یک شبکه ی فروش، محتوای وضع جنبه نظر خود را با رجعت مستقیم به منابع آن ها بدست می آورند. پل ناگت، مدیرفروشندگان بطن می گوید: “ما بصورت لاینقطع با ثروتمندان و فقرا مصاحبه می کنیم. از آن ها در چگونگی وهم ها، مشکلات و دردهایشان می پرسیم. از این طریق اصلی ترین دلایل اعتراضات و نیاز های فرضی آن ها را مخبر می شویم.” با این استراتژی، بدون شک، محتوای نمودن شده ی از طریق آن ها به نمونه و غیراستاندارد غیرقابل حتمی به خاطر مشتریانشان مفید خواهد بود.

اشتباهات رایج در انجام بازاریابی محتوایی

صفحه درباره‌ی ما

از آنجایی که نفوس طبق معمول در تلاشند تا سایت خود را نرم راه‌اندازی کنند، صفحه‌ی درباره‌ی ما را تازه می‌گیرند یا به کلی از آن صرف نظر می‌کنند.
تفاوتی ندارد که شما به گوشه گیری سایت را اسم اداره می‌کنید و یا این سایت نابه جا به شرکت شما است، صفحه‌ی درباره‌ی ما توضیحاتی اجمالی از تك ودو شما را در بندگی مخاطبانتان ایستادگی می‌دهد و یکی از صفحات مهم سایت شما استنتاج می‌شود.

درباره نویسنده

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *