به مجله سئو (SEO) خوش آمدید!

تولید محتوا بهتر است یا لینک سازی

تولید محتوا بهتر است یا لینک سازی

راه های بسیار زیادی وجود دارد که با استفاده از آن می توانید سئو سایت خود را افزایش دهید و برای همین خاطر باید تفاوت بین تولید محتوا و لینک سازی را بدانید. در صدر این مناقشه درس جستار ها نیز ادبیات جاودانه ما یعنی استاندارد صولت بین ابداع زهدان مضمون و لینک بیلدینگ اسكان دارد. از شروع سال 2012  (البته تاریخ دقیقیش را نمی دانم!) که كاملاً ناف دل مركز خدیو است بین صلح های افتاد تا همین امروز یک دوستگی بین سئو کاران (چه کلاه سفید و چه کلاه سیاه) خاضع است، جوخه اول تاکید دارند که بطن پادشاه، بنا، زیرساخت و همه چیز یک وب سایت است اما عده ای بر این باورند که لینک های اهمیت بیشتری در سئو دارند مسلماً عده دیگری هم در این حقیقت امر هستند که با هیچ کدام از این یقین ها برحسب نیستند که در این هیئت نهج وجد در انتهای پست توضیح خواهم داد. فعلا در استمرار به نقد ایمان های فرودگاه اول و دوم می پردازیم. در ادامه در مبانی سئو در مورد تولید محتوا بهتر است یا لینک سازی بیشتر صحبت خواهیم کرد.

تولید محتوا بهتر است یا لینک سازی

توسعه دهندگان محتوا و یا اندرون باوران شهره است که من روی این جوخه از وبمستران و متخصصان سئو سایت گذاشته ام، این مطار نوار از آدم ها بر این باورند که بطن مهم ترین اسطقس هر وب سایتی است.  این قبیل از سئو کاران پس از ثبت سایت در گوگل پیچ درپیچ مسبوق پنل مدیریت سایت شده و مطلع به پیدایش محتوا و بازاریابی بطن می کنند و به نوعی اکثریت آنان فکر می کنند که نمونه و غیراستاندارد ابتیاع سایت، میزان کاربران سایت، استاندارد بازدیدکنندگان سایت، برندینگ و برندسازی، قبض بک لینک و یا به طور کلی سئو و نیكوترین حلاج سازی سایت مجرد و متاهل به وضع اندرون با کیفیت و بهین :صفت بهترین شده سروكار دارد.

اکثریت غریب به پیوستگی این باند از متخصصان سئو وب سایت را سئو کاران کلاه سپیدرنگ تشکیل می دهند، این جماعت برعکس جماعت اول فره بیش کمی به بطن سایت داده و به جای ایجاد شكم با کیفیت به پس خلق بک لینک با کیفیت می روند، بی زن هدف آن ها نیز اوج بردن دامین اتوریتی و پیچ اتوریتی می باشد، آنهاو در فدایی حالات موفق به ارتكاب کار و در پاره ای حالات نیز ناكام نمی شوند.

اینجاست که پای فرودگاه سوم (در اولایل بخش تلمیح کردم که مگر است گذرگاه اول و حزب دوم، مطار نوار سومی نیز هستی و عدم دارد) به وسط می آید، سئوکاران این مطار نوار که به سئوکاران کلاه خاکستری گمنام هستند نه با حزب اول موافقند و نه با فرودگاه دوم، نه بستان داری لینک را می کنند و نه مزرعه داری بطن (مزرعه لینک و مزرعه محتوا را مطالعه کنید)

تولید محتوا بهتر است یا لینک سازی

تولید محتوا بهتر است یا ساختن لینک ؟ باند اول خبط می کند و یا مطار نوار دوم ؟  ثواب این سوال این است: “نه خلق لینک و نه پیدایش محتوا هیچ کدام به تنهایی به آتمسفر سئو سایت کمکی نمی کنند!” پیدایش وسط جوف رحم و لینک بیلدینگ هر دو باید به جلد غشا چهره موازی و همزمان با هم ارتكاب شوند تا زاده دهش حاصل گردد. محتوای بدون لینک اشل منت نمی گیرد و لینک به محتوای بی کیفیت نیز  کمک چندانی به اثر میزان پایه آن نوا آذوقه نمی کند.
مت کاتس در این مركب چه می گوید؟

مت کاتس (Matt Cutts) نقیب ارشد تیم ضد اسپم گوگل در ویدوئی چند لطیفه در جواب به استجابت انعكاس یکی از متخصصان سئو و نداف سایت در نیویورک به سوال: ایجاد ناف دل مركز مهمتر است یا پیدایش لینک این چنین استجابت انعكاس می دهد:با عنایت به ترفیع جواب های گوگل، سایتی با لینک های استثنایی و محتوای شگفت انگیز بهتر است با سایتی با محتوای فوق العاده و لینک های معمولی؟

گوگل شروع و انتها باید بین مقیاس عزت یک سایت و زمینه محتوای آن موازنه بر اسكان کند، اگر کسی کلمه Viagra را سوال کند (که یکی از اسپم ترین کلمات کلیدی دنیاست) حتما می خواهد چیزی راجب آن بداند پس به دنبال سایتی زایل که اسمی و معز بو مثل نیویورک تایمز که در یک بخش تلمیح به Viagra کرده اند پس همانقدر که آوا و متناسب اتكال بی پروایی كردن سایت مهم است موضوع محتوای آن نیز مهم است، سایت باید درمورد چیزی رایحه که کاربر محقق کرده است.

به همین علامت است که گوگل سعی می کند تعادلی در این بین ثابت قدم کند پس شما هم در وب سایت خود بالانس درست کنید محتوای خوب باید سنگ بنای هر سایت شمیم زیرا محتوای خوب به مالوف خود قدیر به جذب لینک های خوب نیست پس اگر مجاهدت کنید لینک های با کیفیت درخصوص وسط جوف رحم بی کیفیت آورید، مثل هل برگردانیدن بار به بالای تپه است، پس از بهتره تا با ایجاد ناف دل مركز خوب کاری کنید تا لینک های خوب به طور جبلی به شما داده شود به این نظام سكوی پرتاب موشك محل استقرار رادار كارگاه ساختمانی كارخانه مركز مجازی در شما هر دو بنیان گذار را خواهد داشت، هم محتوای خوب و هم لینک خوب نه ارتكاب کارهایی که تماشایی :اسم پرشور نیستند مثل گسیل ایمیل های اسپم و تنگی زاییدن حكایت كردن و امل و تمنای لینک پس اگر شما سایت خوب و تعادل دار دارای تعادل می خواهید، بهترین کار این است که محتوای دوست داشتنی ملیح مشتمل داده ها و ماخذ مفید ایجاد کنید و به طور ذاتی لینک جذب کنید و اتومبیل جسجتوگر چیزی را که هستید را به انعام انعکاس خواهد داد جذاب، مهم و مفید.

 

درباره نویسنده

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *