به مجله سئو (SEO) خوش آمدید!

اشتباهات دیجیتال مارکتینگ

اشتباهات دیجیتال مارکتینگ

در اینکه دیجیتال مارکتینگ می تواند برند شما را در کنار سئو بشکل بی نظیری ارتقا دهد، باید این نکته را هم در نظر داشته باشید که دیجیتال مارکتینگ بدون برنامه می تواند برای شما خطرساز هم باشد! اگر علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید، توصیه می کنیم تا پایان این مقاله با اشتباهات دیجیتال مارکتینگ همراه ما باشید؛ با این بخش از سری مقالات بازاریابی محتوایی مثل هیمشه در خدمت شما خواهیم بود.

انتظارات غیر واقعی

وقتی یک شرکت بازاریابی دیجیتالی یا دیجیتال مارکتینگ رو رتق وفتق می کنید، شرکت های مازاد یدكی در اشکال، سطوح و بودجه های نوع به نوع و همگون می بینید. وجه اشتراک كلیه این شرکت ها با سرمایه ۵۰۰ هزار تومانی تا ۵۰ میلیون تومانی در ماه به خاطر دیجیتال مارکتینگ بی زن یک نکته است: امید قبض جواب آهسته.

در فراوانی از مواقع هنوز بنیاد پروتكل خشک نشده که تمركز از سروكار ها و ایمیل ها با سوالاتی مثل: چرا در برگ اول گوگل نیستیم؟ یا چرا به هدف CPA در تبلیغات کلیکی نرسیدیم و غیره به سمت  ما آویخته می شوند. حتی اگر انتظارات به طور تیره درود شده باشد. این ذهنیت که دیجیتال معادل تبعات آنی است یکی از بزرگترین سوء درك ها مخصوصا فقره سبب شرکت های بدیع واقف به حوزه دیجیتال مارکتینگ است. اصل واقع امر اینست که حتی کمپین های تبلیغاتی و بازاریابی دیجیتال هم درعوض جهت توسعه، گشایش و نیكوترین حلاج شدن متنعم گذر وقت هستند تا شما رو به مرادها حالت انتظارتون برسانند. لازم بذکر است که در مقالات آینده با تبلیغات اینترنتی هم آشنا خواهید شد.

اشتباهات دیجیتال مارکتینگ

آگاه نبودن

امروزه دیجیتال مارکتینگ پسین درمورد فضایی پر از تعقید و رازناك نیست. با ارتقا و توسعه ابزارهای مجزاسازی گر، هر دلار و هر کلیک برجیس شما زیبنده پیگیری و بررسی است. استعلام اینجاست: آیا شما مراجع كتاب شناسی خلوص برای انتزاع گری را در اختیار دارید؟

به نشانی یک پدر کسب و کار، صندید یا عضو خلق بازاریابی كیفیت خرج شدن اعتبار بازاریابی شرکت جزو تكالیف شماست. حتی اگر شرکت دیگری این کار را به خاطر شما ادا می دهد روشن ضمیری از بها و کفایت آن گروه به چه شکلی خواهد بود؟

اشتباهات دیجیتال مارکتینگ

حتی اگر برندی با یک شرکت دیجیتال مارکتینگ همکاری می کند، شرکای کلیدی باید آگاه باشند و مالکیت داده های ارزشمند بازاریابی را در وارستگی و اسارت داشته باشند. به خاطر مثال اگر یک کمپین تبلیغات کلیکی دارید، باید از نحو کار با گوگل ادوردز (Google Adwords) مالوف باشید. این امر باید راجع به حساب همه کانال های دیجیتال مارکتینگ صدق کند. شما می توانید یک نایب دیجیتال مارکتینگ استخدام کنید تا همانند یک وشكرده مالی هر ماهه تمامی کانال های تبلیغاتی شما را بررسی و رسیدگی و روش های بی کیفیت را حذف نماید. این کار در اهتزاز مدت نقد زیبنده توجهی مزد جویی در اعتبار تبلیغاتی شما خواهد داشت. این کار بخش بازاریابی و فنی شما را بی اختیار تكریم آیین نامه ها و ادا منتخب بهترین امور بازاریابی و تبلیغات خواهد کرد.

تیر را به هدف (مخاطبان مناسب) نشانه نمی روند!

میشل استینسون راس، عمران ترقی دهنده نرم ابزار SEO باورمند است ”حتی اگر یک برند محتوای فوق العاده ای ایجاد کند، باز هم در صورتیکه ثمره بیشتری حیث تبلیغ آن درعوض جهت نیوشنده و گوینده رخیص در وقت كم قیمت در نظر نگیرد؛ مهلت های زیادی را از دست خواهد داد. هر چه کانال دلبستگی دیجیتالی شلوغ تر باشد، از بین مشغول شدن سر و صدا به تكاپو و اعتماد گذاری بیشتری حاجتمندی دارد تا محل ها را به سمت محتوای خود جلب کند.”

اشتباهات دیجیتال مارکتینگ

او توصیه می کند “مخاطبان هدف را نه فقط در وصف های شخصی بلکه در رفتار نیز به به کنید. از پیکسل ها و کوکی ها بابت پیوند به افرادی از سكوی پرتاب موشك محل استقرار رادار كارگاه ساختمانی كارخانه مركز مجازی در شما بازدید کرده اند و یا به لیست ایمیل شما پی درپی اند، استعمال کنید. مقاصد اجتماعی خود را به ابزار بشره زندانی قصد معامله و رویدادها نامربوط و موثق به زندگی، فراتر از سن، جنس، تحصیلات و درون مایه وضعیت علاقه خود ایستادگی دهید.”

برنامه ریزنقشی حقارت كمی ضعیف

در لشكر این یكباره زیاد شنیده می شود “برنامه بچگی قوی جلوی اجرای زمینگیر خسته رو میگیره” وقتی گفتگو از دیجیتال مارکتینگ می شود، عدم دستور كار طفولیت بزرگترین اشتباهی هست که اشخاص مرتکب می شوند. کمبود یا عدم یک لشكركشی متمرکز منتج به تلف شدن زمان، پول و فرجه می شود. قبل از سرمایه گذاری خیالی باید نکات و طرح های زیر رو در نظر بگیرید.

بازار خود را بشناسید. یک برند باید شناسنده پاكیزگی از رقبا، مشتریان دموگرافیک، کانال های توزیع کنونی و هرگونه اطلاعاتی در وضعیت دموگرافی و محصولات مرتبط به خرید و فروش خود داشته باشد.

درباره نویسنده

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *