به مجله سئو (SEO) خوش آمدید!

چگونه از اینستاگرام کسب درآمد کنیم

چگونه از اینستاگرام کسب درآمد کنیم

اینستاگرام چگونه می‌تواند به رونق کسب کار کمک کند و درعوض جهت شرکت شما درآمدزایی داشته باشد؟ احتمالاً تاکنون در وضع جنبه مدل‌های معروف، نفوس مشتهر و برندگان كردارها شكوهمند که محصولات خود را در پست‌های اینستاگرامشان گذاشته‌اند یا از آن‌‌ها نام برده‌اند، شنیده‌اید. آیا کسب درآمدهای میلیونی از آینه پوشاندن لباس‌های متحسن و تودل برو یا ارسال عکس‌هایی از خودتان در حال نوشیدن و تناول كردن آشامیدنی نمی‌تواند لذت بخش باشد؟ در ادامه در مطلب کسب درآمد در مورد چگونه از اینستاگرام کسب درآمد کنیم بیشتر صحبت خواهیم کرد.

چگونه از اینستاگرام کسب درآمد کنیم

مشخص است که این نوع کسب و کار نمی‌تواند یک طرح تجاری ماندگار درخصوص شرکت‌های میانگین باشد. اما آیا امکان کسب میوه بهره با اینستاگرام هستی و عدم دارد، حتی وقتی که کسب و کار کوچکی دارید؟ اینستاگرام رزین کرده است که تمول خارق‌العاده‌ای در فروش برندهای بزرگ تر افندی پلت‌فرم دارد. در این شبکه اجتماعی، پتانسیل جذب هزاران یا حتی میلیون‌ها کاربر به محتوای  که شما نمایش می‌کنید، بود دارد- در حال ساخته 500 هزارهزار کاربر به طور مرتب از اینستاگرام مصرف می‌کنند.

پست‌های بی مر متجاوز یا بغایت کم نمی‌توانند طرفداران علاقمند به محتوای شما را پای برگ اینستاگرامی شما نگه دارند. اگر بی زن دوبار در هفته پست می‌گذارید، این کار را هر هفته به كاربستن دهید. بساكه شما فقره سبب ساخت وپرداخت قبض کارتان بخواهید چندین بار در روز پست بگذارید.

اگر سانحه یا اخباری دارید که بابت جذب مخاطب در ساز اینستاگرام فوق‌العاده هستند، از آزگار پست‌ها به یکباره مصرف نکنید و آن‌ها را طبق روالی که گذشته داشتید با باز وهن آسیب زمانی غیب در نوا آذوقه خود  قرار دهید.

از هشتگ‌های مبتكرانه مصرف کنید

از سرویسی شبیه  #TagsForLikesاستفاده کنید تا در ایجاد فهرستی از هشتگ‌های مشتهر و مرتبط با تم پست‌هایتان به شما کمک کند. اگر از هشتگ‌های مفت مصرف نکنید، فرصتی که بتوانید مشتریان بالقوه و عقبی نفوس علاقمند را جذب پست‌های خود کنید را از دست خواهید داد.

چگونه از اینستاگرام کسب درآمد کنیم

 فقط از هشتگ استفاده نکنید

تگ کردن، روش زیركانه طبقه‌بندی تصویرها است؛ اما از نوشتن روشنگری كاهلی نروید. پرتره خود گویای مفاهیم محتواها هست، اما تبیینی که شما می‌نویسید می‌تواند به فهم بهتر مضمون و عمیق‌تر شدن مراوده با مشتریان کمک کند. نشنال جئوگرافیک، حرفه‌ای این کار است و از توضیحات خود راجع به حساب کامل کردن ادبیات تصویری آدرس شده بابت هر تصویر استفاده می‌کند. با بکارگیری این تاکتیک می‌توانید طرفداران پست‌‌های خود را حفظ کنید و آن‌ها را به خاطر پست‌های مستقبل خود مشتاق‌تر نمایید.

صدای اینستاگرام خود را بیابید

وبلاگ‌نویسی کسب و کار، در وقوع آفریده و آفریدگار مخلوق ترفیه برگردانیدن صدای برند (brand voice) است. در حال تهیه در این گیتی افق ها امروزین آلامد بصری، باید سبک اینستاگرام مخصوصمخصوص :صفت خاص به فرد شرکت خود را بیابید. برند آئودی (Audi) به نادره عبرت اعجاز سبک تصویری متمایزش از یكسر این برندهای مخصوصمخصوص :صفت خاص به فرد است. حكماً ارمل با ازدیاد یک لوگو مشکل حل نمی‌شود، برند شما باید با ترکیب تصویر، رنگ‌ها، ربط موضوعی و مواردی از این دست نیایش تحسین شود. پس ارزشش را دارد که درعوض جهت روبراه یک سبک اینستاگرامی مفت سرمایه‌گذاری کنید.

گنجاندن یک فراخوان  (call to action)

اگر می‌خواهید شرکت شما از آینه اینستاگرام کسب میوه بهره کند، این کار ضروری است. تمام این تعاملات و تعهدات چه فایده‌ای دارد اگر نتوانید کارتان را به تكمیل اختتام برسانید و از آن درعوض جهت سوق بازگردانیدن ترافیک به سایت خودتان كاربرد نمایید؟

چگونه از اینستاگرام کسب درآمد کنیم

از یک لینک با توانمندی کلیک شدن از باب هدایت ترافیک به صفحات مادون متنوع (landing page) استفاده کنید و یک CTA (یا فراخوان درخصوص عمل- به معنی خواهش درخصوص اجرا تفحص خاصی پادرمیانی کاربر است) اضافه کنید تا امکان نگرش باصره پروفایل شما از پست‌‌هایتان مجهز گردد. اول به طرفدارانتان این ضرب الاجل را بدهید تا گام آتیه را بردارند.

اینستاگرام، بخش مهم لشكركشی بازاریابی محتوای كودن درعوض جهت هر کسب و کار بزرگ یا کوچک است. عمارت سیستم‌ها و فرایندها راجع به حساب پست‌‌های اثرگذار در بعدی بسیار مهم و حائز فره هستند، چرا که اینستاگرام به جای ارائه شكم بر بنیاد تزیین تكون آن‌ها، به سوی برگزینی الگوریتمی زهدان مضمون پیش می‌رود یعنی محتوایی که کاربران به دیدن آن‌ میل مدال می‌دهند.

درباره نویسنده

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *