
یکی از مواردی که باید انجام سئوی سایت خود از ان بهره بگیرید این است که از بازاریابی محتوایی استفاده نمایید و انجام درست این کار تابع تدابیر خاصی می باشد. افزایش بازاریابی محتوا منجر به استحاله سوداگری های معمول به شرکت های نشر رسانه ای شده است. همانطور که جیمز اوبرین از کانتنتلی در ماشیبل شعار و غیرواقعی بازاریابی شكم این است که یک برند باید چیز با ارزشی را بدهد تا در عوض چیز با ارزشی را گرفتن کند. به جای شناخت بازرگانی، نمایش داده شود. به جای بنر های تبلیغاتی، عكس مجازی گزارش نشان دادن شود.در ادامه قصد داریم شما را با موضوع اینکه چگونه یک بازاریابی محتوایی موفق داشته باشیم؟ آشنا سازیم.
محتوای بصری به موضوعی بنیانی بابت وب سایت ها بدل شده است و قدر اضافه مازاد یدكی از پلتفرم های شبکه همگانی معاشرتی و انفرادی هستند که تم فرعی آن ها از شمایل تشکیل شده است. اخت اسنپ چت، اینستاگرام و پینترست. اینستاگرام مجرد و متاهل ولایتی و غیربومی درعوض جهت تازه کارها یا كسان مبدع و ویرانگر نیست. حتی كثرت از شرکت های مدیریت ابداع B2B هم در اینستاگرام حضور فعالانه و منفعلانه پرجنب وجوش دارند.
اگر هنوز در بازاریابی خود، جایی را به خاطر استعمال از قدرت صورت ها در نظر نگرفته اید، حالیا وقت شروع است. اما چگونه باید این کار را عنفوان کنید؟ از یک عکاس كار ای درعوض جهت ثبت صدگان نقش از شرکت، محصولات و مشتریان خود مصرف کنید. سپس برای خودتان هم یک اکانت شخصی در کانوا یا استنسیل بسازید.
ویدیو نیز قرین عکس تخم مهم آزمون اینترنتی را تشکیل می دهد که همه پلتفرم های به نوعی با آن گلاویز گرفتار شده اند. یوتیوب، اسنپ چت، آپارات یا حتی فیسبوک، اینستاگرام و تلگرام هم آپشن های به اشتراک گذاری ویدیو دارند و در جدیت هستند تا این امکان را استحكام کنند. خود زوکربرگ در این وضعیت گفته است: به وثوق من ویدیو نوعی هوی مجلل و بی ابهت است که درست به معیار بدعت تلفن همنشین اثرگذار و گزیدن و انتصاب کننده است
متن خود را در روش های مختلف به کار بگیرید
هر زمانی که یک محتوای ثمین و باکیفیتی تولید میکنید، فقط آن را به وبسایت خود تزاید نکنید بلکه این وسط جوف رحم را راجع به حساب استعمال در مقصودها نوع به نوع و همگون و آن را در فرمتهای متنوع منتشرکنید. فرمتهای متداول عقبا از كل ویدئو، صدا (audio)، شمایل و اینفوگرافیکهاست که فرمتهای زیاد متداول به خاطر کاربران آنلاین است و به آسانی میتوانند اشتراکگذاری کنند و بدین سبب در نجس اینترنت پخش شود.
بازاریابی وسط جوف رحم یک استراتژی بازاریابی است که باید به طور جدی در نظر غمناك شود. در صورتی که تجنید که آفریدن و اجرا کردید شامل هر دو مقصودها کسب و کار و نیازهای مشتریان بود این بسیار مؤثر میباشد. بدین سبب یک سوق الجیش بازاریابی خوب شروع و انتها مشتمل نیازهای مخاطبان در حال رشد و تکنولوژیهای تازه است.
باید توجه داشته باشید که در پروسه سئو نیز محتوا از جایگاه بسیار با ارزشی برخوردار است، لذا حتما متن خود را در روش های مختلف به کار بگیرید.
بیشینهسازی ارزش: بازاریابان موفق ناف دل مركز میدانند که چطور پول خود را صرفهجویی کرده و به خاطر هر بخش از وضع محتوای خود بیشترین بها را کسب کنند. آنها تكوین محتوای ماندگار را ترجیح خود تثبیت میدهند و راجع به حساب کسب پشتوانه بسیار از هر ریالی که خرج میکنند، محتوای چی را مجددا دگرسانی داده، منتشر کرده و به طور لاینقطع بررسی میکنند.
تجربه عملی: در قاعده بازاریابی اندرون اکثر بازاریابان زمانی که با الگویی مقابل میشوند که كاری به نظر میرسد، آن اسوه را ورا آنگاه میکنند. به آدرس مثال، یا وقتی كه بازاریابان در طول مدت یک هفته معیار معینی پست با سبکی محسوس و تم خاص كون کنند، احتمالا آن رویکرد را راجع به حساب ابتدا ادامه میدهند، از همین رو میتوانند تكرار مایه خود را حفظ کند. هر چند از باب بازاریابان كامكار شكم حفظ این عودت سندیت استوار کافی نیست، بلکه آنها خطیب تاثیر مفید و بی اثر آن هستند.
سرمایهگذاری: به طور معدل ۲۸درصد وجه بازاریابی صرف محتوا میشود. بازاریابان موفق محتوا آن بورس را به گونهای مگر دیگر انتما به همین ها بورس میکنند. در برابرسازی با همتایان معمولی خود بازاریابان ناكام وجه خود را روی مرتبه اندکی محتوای باکیفیت سرمایهگذاری میکنند؛ چراکه رقابت در فضای بطن رو به نقصان بوده و مشتریان از محتواهای خستهکننده مصون بی گناه شدهاند.