به مجله سئو (SEO) خوش آمدید!

سئو درون سایتی یا On-Page SEO

سئو درون سایتی یا On-Page SEO

بطور کلی پروسه سئو را می توان به دو بخش سئوی درون سایتی و سئوی برون سایتی تقسیم بندی کرد. همیشه ابتدا سئوی درون سایتی باید انجام شود تا ایرادات کلی وب سایت برطرف شده و از نظر گوگل خود وب سایت دارای مشکلات بارگذاری، لینک های اشتباه و… نباشد. ما در این مقاله شما را با سئو درون سایتی یا On-Page SEO آشنا خواهیم نمود.

یکی از بخش های حقیقی و مهم سئو سایت، پارامتر های On-Page است. با استفاده از پارامترهای On-Page شما باید محتوایی كم ارزش بر مبنا مقررات موتورهای جستجو، برای کاربران سایت تولید کنید. در كنه پارامترهای On-Page SEO موارد زیادی بود دارد که از مهم ترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

سئو درون سایتی یا On-Page SEO

فرآیندهای مربوط به سئوی درون سایتی

زیر ساخت و ملزومات فنی

مشتمل کلیه دربایست فنی می‌باشد که فقره سبب ارائه محتوای کاربر مقبول تخلیه باید توقیر کنیم. (از دیدگاه گوگل، ناف دل مركز باید کاربر قبول بو و از Over Optimising راجع به حساب گوگل تقوا شود.)

محتوا

وسط جوف رحم یا Content، هسته فرعی هر فرآیند سئو می‌باشد؛ در واقع تمام جدیت های ما در داخل وب سكوی پرتاب موشك محل استقرار رادار كارگاه ساختمانی كارخانه مركز مجازی در و خارج آن با هدف ارشاد کاربر به سمت محتوای تولیدی ماست. محتوای تولیدی ما باید دارای استانداردهایی نگارشی و کاربری ریح تا بتواند حاجتمندی کاربر را بر آورده کند و بابت موتورهای رسیدگی نیز قابل درک باشد!

محتوا همواره بعنوان یکی از اصلی ترین اصول و مهمترین مبانی سئو برشمرده می شده است.

سئو درون سایتی یا On-Page SEO

قرار سپردن JavaScript و CSS در فایل خروجی

برای اینکه بزینهار باشیم که مهمترین مضامین زودتر پادرمیانی روبات گوگل دیده می شوند ، کدهای Javascript و css را در فایلهای اندرونی ظاهری و باطنی بیگانه قرار می دهیم:

  • قرار سپردن عنوان یا تایتل به لینک ها
  • مطالب صفحات غنی از کلمات کلیدی باشند
  • تصاویر مهم را به وحی درود لینک کنید تا در جستجوی تصاویر گوگل مهمتر استنباط شوند
  • برجسته کردن کلمات کلیدی با font size ،strong ،em و سایر روش‌ها در CSS

این نکته را شروع و انتها و در هر اقدامی در سئو اعزاز کنید. یقین کنید که گوگل روز به روز باهوشتر میشود! ضمنا این طور نباشد که فقط و فقط کلمات کلیدی اصلیتان را بولد کنید! اخری کلماتی را که بولد کردنشان می تواند به نفع سامع آرزو بادا هم در نظربگیرید.

در فرجام لازم است تا به این نکته ایما کنیم که مقررات گوگل، منسجم در حال به روز رسانی شدن است، و این به روزرسانی ابتدا در راستای این بوده که بهترین محتواها، بهترین عواقب را بگیرند. که البته، این اصلی‌ترین وجه افتراق گوگل با سایر رقبایش می‌باشد.

سئو درون سایتی یا On-Page SEO

صحبت درباره سئو داخله یا ایضاً بهینه سازی اندرونی سایت، مشکلات و مزاحمت رنج های بنفسه را دارد. اینکه از کجا اول کنیم و به کجا برسیم. در واقع این امر ای است که نه عزب در سئوی خارجی On-page SEO بلکه راجع به حساب سئو خارجی و درونی سایت یا Off-page SEO و در کل حیث سئو صادق است. هم خیالتان را راحت می کنم که هیچ محتوای استاندارد و کامل در این بنیان به صلح فارسی وجود ندارد.

درباره نویسنده

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *