به مجله سئو (SEO) خوش آمدید!

تاثیر تبلیغات در روزنامه ها

تاثیر تبلیغات در روزنامه ها

هر کمپانی که محصولی تازه تولید میکند برای فروش محصول خود نیاز به معرفی و بازار تبلیغاتی دارد. مردم با تماشای تبلیغات خلاقانه و موثر و مفهومی و تبلیغاتی که بتوانند با ان ارتباط برقرار کنند و در ان ها حس نیاز را ایجاد کند به سمت محصول رفته و بازار خرید محصول به شدت افزایش میابد. پس مهم ترین نکته در تبلیغات نحوه ی صحیح معرفی محصول به مردم است. در ادامه در مقالات کسب و کار در مورد تاثیر تبلیغات در روزنامه ها بیشتر می گوییم.

تاثیر تبلیغات در روزنامه ها

 

هم چنین نهایت تلاش خود را انجام دهید تا محصولتان را صادقانه و با کمترین اغراق تبلیغ کنید چرا که یک مشتری ناراضی از صد مشتری راضی مهم تر است.یکی از روش های تبلیغ استفاده از روزنامه ها است. بهتر است روزنامه ای را انتخاب کنید که خواننده ی بیشتری دارد. در ادامه به بررسی مزایای این روش تبلیغی میپردازیم.

پوشش گسترده

روزنامه ها روزانه و در تیراژهای بالا چاپ میشوند و در دست خوانندگان قرار میگیرند. بسیاری از افراد برای گذران وقت خود از روزنامه ها استفاده میکنند. هم چنین افرادی که دارای کسب و کار و صاحب امتیاز هستند هنوز هم از روزنامه ها استفاده میکنند.

انعطاف پذیری

انتخاب اینکه تبلیغ شما در چه اندازه ای با چه متنی و در چه روزی منتشر شود با شماست. کافی است با دفتر روزنامه تماس بگیرید و پس ارائه ی متن خود بقیه کارها را به دست مسئولان روزنامه بسپارید و منتظر چاپ تبلیغ خود در روز تعیین شده باشید.

تاثیر تبلیغات در روزنامه ها

 

 

نتایج سریع

معمولا افراد پس از مشاهده ی تبلیغ مورد نظرشان در روزنامه تلفن را برداشته و تماس میگیرند. این تماس ها اغلب در روزهای اول بعد از پخش اگهی صورت میپذیرد. پس منتظر تماس ها باشید.

هزینه های پایین

هزینه ی تبلیغ در روزنامه ها نسبت به سایر روش های تبلیغاتی بسیار پایین تر است و با گستره ی وسیعی که برای مخاطبانتان در نظر گرفته شده است افراد زیادی تبلیغ شمارا خواهند دید و با محصول شما اشنا خواهند شد.

اما این روش تبلیغاتی علاوه  برمزایایی که در بالا گفته شد معایبی را نیز در بر دارد که در ادامه به بررسی معایب تبلیغ در روزنامه ها میپردازیم.

کیفیت پایین

اگر در تبلیغات خود در روزنامه ها از عکس استفاده کنید متوجه کیفیت پایین کاغذ روزنامه ها خواهید شد. کیفیت پایین این کاغذ موجب میشود تا رنگ ها کدر و تیره به نظر برسند و برای چشم مخاطب جلب توجه نکنند.

صفحات شلوغ

اگر قصد دارید تبلیغ کوچکی در یک روزنامه داشته باشید تبلیغ شما به چشم نخواهد امد مگر برای جست و جو گری که به دنبال تبلیغ شما بگردد.

 

تاثیر تبلیغات در روزنامه ها

تاثیر کوتاه مدت

اصولا پس از چاپ هر تبلیغی 2 الی 3 روز تماس های تلفنی خواهید داشت و بعد از این روز دیگر کسی با شما تماس نخواهد گرفت. هم چنین اگر میخواهید تبلیغ بزرگتری داشته باشید باید دو مستطیل روی هم بخرید اگر میخواهید دو مستطیل کنار یکدیگر داشته باشید باید هزینه ای بیش از دو برابر هزینه ی یک مستطیل را بپردازید. هم چنین امکان دارد متن شما دچار غلط تایپی شود پس از مسئول چاپ بخواهید قبل از چاپ نهایی متن تبلیغ را برای شما ارسال کند.

و در پایان نکاتی برای ثبت اگهی تبلیغاتی در روزنامه ها وجود دارد که خوب است قبل از اقدام به هر کاری این نکات را در نظر بگیرید. بهتر است تا زمان چاپ تبلیغ خود را در روزهای اول و اخر هفته در نظر نگیرید. به جای ان میتوانید روز دوشنبه را انتخاب کنید چرا که در این روزها مردم بیشتری به سمت روزنامه ها میروند. هم چنین بهتر است در روزهای تعطیل اقدام به چاپ کنید و یا در مناسبت های ویژه هم چنین برخی از روزنامه ها در روزهای خاص اگهی های رایگان چاپ میکنند از این موقعیت استفاده کنید.

درباره نویسنده

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *