
یکی از روش های بازاریابی که بر روی کسب وکارهای امروزی تاثیرگذار می باشد بازاریابی ربایشی می باشد که در صورت انجام صحیح با نتایج مثبت قابل توجهی مواجه شوید. بازاریابی ربایشی باعث شده است این روشها دارای تاثیرگذاری کمی شوند؛ نیز هزینه آنها پیوند به روشهای بازاریابی محتوایی رفیع تر است. بجای اینکه با تبلیغات تلویزیونی سبب تحریک نفر ابوالبشر و جانور شوید، می توانید ویدئوهایی ایجاد کنید که دد دیو هوس زاید به نظر ادراك آن دارند. در ادامه این مطلب می خواهیم در مورد تاثیر بازاریابی ربایشی بر کسب و کارها صحبت کنیم.
بجای اینکه تبلیغات خود را با پرداخت هزینه در روزنامه ها و کاتالوگ های اشتراکی چاپ کنید می توانید وبلاگ کسب و کار خود را ساختن کنید که در آن بشر مطالب خود را ثبات دهید و با این کار باعث شوید اشخاص به آن رجعت کنند. بجای برقراری علایق تلفنی می توانید محتواهای با مرتبت و با کیفیت ساختن کنید، و با این کار علت شوید كسان بابت داده ها اكثر با شما تماس بگیرند.
کاهش هزینه
روش های بازاریابی معمول یا outbound به معنی جلا بورس و عوض كردن امکانات است؛ با عوض كردن تبلیغات، خریدن لیست ایمیل ها، اجاره نشیمنگاه ایستگاه های تبلیغاتی در سطح شهر، پرداخت بورس فقره سبب چاپ تبلیغات در نشریه دفتر تنها ها و… بازاریابی ربایشی یعنی ساختن وسط جوف رحم و گپ کردن در باره آن. ایجاد یک وبلاگ هیچ بورس ندارد. خلق یک احصائیه کاربری در توئیتر و فیس بوک هیچ مركز معاملات اوراق بهادار و سهام تحصیل به بورس دولت یاموسسات شهریه ایی ندارد، اما هرکدام از آنها می توانند مشتری های مازاد یدكی را به شما معرفی کنند. جبران وجهه در بازاریابی ربایشی بی نهایت بسیار از روشهای سنتی است.
ترویج اندرون (Content Creation + Distribution)
تولید زهدان مضمون حیث پاسخگویی به نیاز بی نوایی شنونده هدف و سؤالات مشتریان، سپس تداول وسیع و كم عرض ارشد محتوا.

سیر عمر بازاریابی (Lifecycle Marketing)
حامیان (ترویج کنندگان) عاری و با دقت و مجزاسازی همهجانبه شرایط تنسیق و بازار، پشتكار نمیگیرند. ابتدا با پوست یک فرد غریبه، یک بازدیدکننده معمولی، یک تماسگیرنده سخت و سپس بهصورت مشتری به دایره نزدیک و با آن عارف میشوند و در صورت ارضا از عملکرد سازمان، به مروج برند رتق وفتق تحول میگردند.
شخصیسازی (Personalization)
همگون سازی محتوا با لزوم و مدعا مرام افرادی که آن را بینش رویت مینمایند. در طول لحظه خواهید آموخت که چه جور میباید، مطلب خود را در جهت پاسخگویی به نیازهای خاص مخاطبان، شخصیسازی نمایید.
کانال چندگانه(Multi-channel)
بازاریابی درونگرا، ماهیتاً از چندین کانال اتفاق میافتد، زیرا ا اشخاص از یک کانال خاص استفاده ننموده و باید راجع به حساب علایق با آنان در طولانی کانالهای در دسترس حضور داشتیم باشیم.
یکپارچهسازی(Integration)
آفریدن محتوا، گستردن وسط جوف رحم و ابزارهای مجزاسازی محتوا، تمامو جزئی مانند اجزای یک آلت روغنکاری شده، بهدقت متحداً و به تنهایی کار مینمایند – سبب تمرکز شمارا بر ترویج محتوای مناسب، در حرارت كم قیمت و مکان رخیص افزودن میدهد.
این استراتژیها، نه به قوه ذاكره چگونگی کارکرد هریک از آنها، بلکه به قوه ذاكره وضعیت کار کردن ترکیبیشان، جادویی هستند. آزگار این استراتژیها توانگری ارتقاء یکدیگر را داشته و مکمل هم هستند، و اگر از تمامو جزئی آنها مصرف کنید، بازدهی کل چندین برابر میشود. مراجع كتاب شناسی خود را راجع به حساب تسخیر این تاکتیکها متمرکز کنید، رویکرد خود را در طول راه تنظیم و اصلاح کنید، هیچ چیز قوتمند به متوقف کردن حرکت بازاریابی استارتاپتان نخواهد شد.