
قبل از اینکه از یک برنامه ی خاصی در شبکه های اجتماعی برای بازاریابی خود در کسب و کار مورد نظر استفاده کنید باید اطلاعات جامعی در مورد آن داشته باشید. باید در شما می توایند اپلیکیشن اینستاگرام را حیث دستگاه موسس باعث های اندروید و iOS دانلود کنید یا منحصراً از وب سایت اینستاگرام درخصوص بنابرین کردن کاربرها و نگاه عکس هایشان استعمال کنید. اما برای ادیت کردن عکس های خود و علاوه براین آپلود کردن آن ها، فقط و فقط باید از اپلیکیشن اینستاگرام استعمال کنید و این تدارك در وب سایت شی نیست. در ادامه این مطلب در مورد بازاریابی محتوایی در مورد دانستنی های کاربردی در مورد مدیریت اینستاگرام بیشتر صحبت خواهیم کرد.
برای «افتتاح» یک احصائیه کاربری در اینستگرام، راه های نوآورانه ی مختلفی وجود دارد. بابت نموده سوپر البسه ی Kooples یک محاسبه لحاظ معکوس هرروز را حیث افتتاح اینستاگرام خود قدرت و کرد.
نحوه ی کار هشتگ ها در اینستاگرام
شاید بلوز بی آستین و ارمل راه برای اینکه عکس هایتان را در روی گردان نمودن بگذارید این است که از هشتگ استفاده کنید. هشتگ ها به شما کمک می کند که عکستان شفاعت نفوس بیشتری دید شود. یعنی افرادی که شمارا فالو نمی کنند و فقط از راه جست و جو به عکس شما دسترسی جهر می کنند. نیز روش بیش مناسبی برای طبقه بازداشت عکس هاست مخصوصا اگر از اینستاگرم درخصوص معامله و خرید و خرید کالا كاربرد می کنید.
در جدید این دو گزینه ی جست و جو و اشكوب محبوس برده علل مناسبی بابت كاربرد از هشتگ ها به هستی و عدم می آورند. می توانید از هشتگ های بی پایه و مشهور فقره سبب تگ کردن استفاده کنید یا از هشتگ برند ها مصرف کنید.
هشتگ های بی اساس و معروف آن هایی هستند که با کلمات کلیدی عکس شما معادل سازی دارند یا در مركز و انتها حقیقت موضوع گروه محاق نامدار و شناخته شده هستند. یک راه ملایم درخصوص اینکه بفهمید چه هشتگی برای عکس شما ارزان است این است که با تگ هایی که در ذهنتان دارید سرچ کوچکی ادا دهید. در این رخ آشنا می شوید شایعه هشتگ چقدر است و عکس شما در توقع با استمرار ی عکس ها کجا استقرار می گیرد.
به تیمها اجازه دهید از قبل برنامهریزی کنند.
از رویکرد ایفاد پستهای از پیش برنامهریزیشده حیث راندن اینستاگرام مصرف نمایید. هرگاه از سرویسهایی چون اسکجولگرام در اینستاگرام استفاده میکنید می دربایست نام کاربری و پسورد خود را به آن ها ارائه دهید. یقیناً این موضوع که تیمهای جوراجور از یک حساب کاربری جدا پست فرستادن اعزام کنند، ایدهآل نیست. اکنون گزینه دیگری حیات دارد. سرو هات سویت تازگی از تهیه استعداد برنامهریزی خود فقره سبب اینستاگرام رونمایی کرده است. هرچند این خصال کاملاً خودکار نیست، اما برای یک فرد و یا پیرو امکان احداث محتوای باندی و مزین سازی از باب فرستادن اعزام برنامهریزی شده را فراهم میکند . این راه حل فوق العادهای ست.
فرض کنید برگزارکننده مجلس ها عروسی هستید و قصد دارید شبکه بوم زاد خود را ساختن کرده و مشتریهای بیشتری جذب نمایید. احتمالاً درک درستی از مخاطبین خود داشته باشید. از همینرو فقره سبب پستهای اینستاگرام خود خواسته ها معینی را تعیین مینمایید(مثلاً ۳% تعامل و ۵ فروش). میتوانید تمثال ها و ویدئوهای جذابی بسیجیده کرده و از باب محتوای خود شرحی آزادگی کرده و به مخاطبین خود بگویید میخواهید چه کاری اجرا دهید.
جای هیچ شکی نابود که اینستاگرام توانسته میزان پایه اول را در تمام رسانههای اجتماعی تلفن همراه به خود خاص دهد. اینستاگرام بیش از ۳۰۰ هزارهزار کاربر دارد که بیش از ۲۰۰ میلیون از آنها کاملا باحرارت هستند. یعنی مطالب امروزین آلامد را میبینند. جالب است بدانید هماکنون بیش از ۲۰ میلیارد عکس در اینستاگرام بود است، یعنی تقریبا به ازای هر انفراد که روی کرده نخبگان اموال غیرمنقول معیشت خوش گذرانی كردن میکند ۳ عکس حیات دارد!
اگر بتوانیم از اینستاگرام ثابت كاربرد کنیم و ترفندهای آن را بدانیم به راحت میتوانیم برندمان را محبوبتر کنیم و علاوه براین محصولات و خدمت ها را بفروشیم. شما حتی اگر سایت نداشته باشید باز تا حدی میتوانید از روشهای بازاریابی با اینستاگرام استعمال کنید. اگر فرصت بازاریابی شبکه های اجتماعی جمعی را از دست بدهید، یک وسایل تبلیغاتی رایگان و علاوه باشهامت را کنار گذاشتهاید.