
اگر از ارزیابی بازاریابی وسط جوف رحم استفاده نمیکنید سوق الجیش بازاریابی شما ناکارآمد است. در این مقاله، صرفنظر از شغل و زمینهی کاری با روش ساخت یک قیمت گزاری جذاب بازاریابی زهدان مضمون آشنا میشوید. درنهایت به این نسب میرسید این محتوا است که فرماندهی میکند. در ادامه در مطلب بازاریابی محتوایی در مورد نحوه ی ساخت تقویم بازاریابی محتوا بیشتر صحبت می کنیم.
تقویم بازاریابی
تقویم بازاریابی محتوا ابزاری برای برنامهریزی و پیادهسازی بههنگام و بهینهی تجنید زهدان مضمون است. استعمال از یک برنامهی بنانهاده شده بر قیمت گزاری برای محتوا، مفروضات و مجهولات و دیدگاههای لازم در مورد نحوهی قالببندی وسط جوف رحم را در یک بازهی مشخص زمانی در آزادمنشی شما قرار میدهد. از این ارزیابی میتوانید بهعنوان رهنمونی برای نوع زهدان مضمون و آراستگی نشر آن كاربرد کنید.
محتوا میتواند طیف وسیعی از دانسته ها از جمله مقالههای موجود در وبسایت شرکت تا مطالب شبکههای مدنی جمعی را دربر بگیرد. فرقی ندارد که در یک وبلاگ شرکتی یا شبکههای همگانی معاشرتی و انفرادی تك ودو کنید، به هرجهت :به هرحال استعمال از یک تقویم باکیفیت بازاریابی اندرون به حفظ نظم و پیوند به نتایج مفید تجنید بازاریابی کمک میکند.
قیمت گزاری بازاریابی
بازاریابی محتوا، در طی فرآیند، قابلبرنامهریزی نیست. بهتر است از همان ابتدا محتوای خود را بهصورت تخمین و نه یک فهرست ادا وظایف، سازماندهی کنید. به این صورت میتوانید زمان تداول و آراستگی انتشار یک محتوای مشخص را دیسیپلین کنید. با كاربرد از فرمت برآورد میتوانید اشاعت مطلب را بر اساس روزهای انحلال نیز برنامهریزی کنید. به این صورت میتوان از تداول بهموقع و مرتب محتوا قوی پشتی حاصل کرد. افزون بر این، ترتیب شكم بر اساس یک فرمت تقویمی سازگار، پی جویی و هدفگذاری آن را آسانتر میکند.
برای مثال یک بوتیك بهایم خانوادگی اهل خانه شوهردار خانه پرورد و بازاری را در نظر بگیرید. امروز صاحب سوپر پست بامزهای را در مورد خوکهای گینهای در اینستاگرام به اشتراک میگذارد یا روی وبسایت خود مطلبی تعلیم در مورد نگهداری از ماهی زردرنگ ترویج میکند. صاحب مغازه شروع به مرور اینستاگرام میکند و با تصاویری از سگهای منسوب ومربوط به خانه با هشتگ #NationalDogDay (روز ملی سگ) روبهرو میشود. روز ملی سگ در تخمین به نشانی یک روز نابودی مشخص نشده است اما برای افرادی که سگ خانگی دارند روز مهمی است. در ذریه صاحب فروشگاه به دلیل عدم توجه به این روز تقویم، فرصت خوبی را از دست میدهد.
به دلیل گم شدن مفاهیم محتواها تحصیلی نگهداری ماهی در سیلی از تصویرها سگهای خانگی، صاحب فروشگاه به این اسباط میرسد که بهتر است برای محتوای خود از قبل برنامهریزی کند. گاهی خلق هم صاحب بوتیك به بنابرین توسعهی محتوای متصل با سگها است؛ در حالی که رقبای او به بازنشر توئیتهای نامربوط و موثق به روز ملی سگ میپردازند.استفاده از تقویم بازاریابی زهدان مضمون فرصت مرور و تصحیح اشتباهات را افزایش میدهد.
در صورتی که ارزیابی اندرون را بر اساس روزهای متلاشی و روزهای خاص آبادانی دهید و برنامهریزی کنید، میتوانید از چنین موقعیتهای استرسزایی دفع کنید. روزهای ازهم پاشیدگی زیادی وجود دارند که برای هدف ها کاربردی شبکههای مدنی جمعی به وجود آمدهاند. این روزها در برآورد جایگاهی ندارند اما گیرایی آنها باعث افزایش شنوا میشود.
با تقویمهای بازاریابی زهدان مضمون نه تنها میتوان از کیفیت شكم در روزهای خاص پشتگرمی حاصل کرد بلکه صاحبان کسبوکار میتوانند از شناساندن محصولات جدید یا نقشه كشی مجدد وبسایتها سرانجام استعمال را ببرند. افزون بر این، با ارزیابی بازاریابی ناف دل مركز میتوان از تکراری نبودن یا عدم هجوم محتویات سالم شد.